espressocafe.ro

sâmbătă, 29 august 2015

Cainele la opt luni

Cum arata si cum se comporta cainele meu la varsta de opt luni? Trebuie neaparat sa scriu pe blog, caci memoria imi poate juca feste si mai tarziu imi va fi greu sa imi amintesc ce facea micutul meu Bruno la sfarsitul verii lui 2015, pe cand se pregatea sa serbeze cele 8 luni de viata, din care aproape 4 petrecute alaturi de noi. A invatat sa mearga frumos la pas (exceptie fac momentele cand il preseaza vreo urgenta la burta), stie ca nu are voie sa se suie pe canapea sau pe patul din dormitor, stie ca nu are voie sa deranjeze pisicutele, sta cuminte in pozitia "sezi", face aport cu mingiuta. Inca mai profita de neatentia sau lipsa noastra pentru a roade incaltamintea gasita prin casa, inca mai urca pe canapea cand nu suntem prin apropiere, inca mai latra la cainii de prin curti, dar speram ca timpul sa rezolve aceste mici probleme. Desi initial toti ne-au spus ca va ajunge probabil la 20 de kilograme la maturitate, cainele meu are, la varsta de 8 luni, 19 kilograme, semn ca daca va continua sa fie sanatos si sa se dezvolte normal va depasi aceasta greutate si va creste mai mare decat ne gandeam noi la inceput, cand l-am adunat de pe strada si l-am adus in casa. Stiu, poza nu e prea reusita, nu il pune in valoare, dar alta nu am in acest moment. :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare