espressocafe.ro

miercuri, 1 iulie 2015

Povestea unei pisicute

Poate ca intr-o zi ma voi decide sa scriu pe larg povestea unei pisicute. Pana atunci mai postez pe bloguri cate o intamplare cu matele mele, mai pun o poza cu pisici intalnite pe strada sau chiar cu frumoasele mele... Astazi, de exemplu, am gasit prin calculator o poza facuta saptamana trecuta. Un buchet de pisici iesite pe geam sub stricta noastra supraveghere, ca tot nu am reusit sa ne punem plase. Se remarca draga mea Ursula, care era deja cu ochii dupa o musca obraznica. V-am spus ca mititica asta e un vanator desavarsit? Ceea ce ma mira intotdeauna este faptul ca Ursula nu iese in doua poze la fel, de parca mereu ar fi alta pisica. Mai ciudat de atat este ca in realitate arata altfel decat in poze. Nu o pot surprinde asa cum o stiu eu, dupa aproape o jumatate de an de convietuire. Poate ar trebui sa primeasca porecla pisica-cameleon (cacofonie neintentionata), pe langa cele deja consacrate: galagiuta, pisu-micu-ciripicu, ciripel... Priviti pozele si spuneti daca vi se pare ca este aceeasi pisica (de poveste). :)








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare