espressocafe.ro

joi, 9 iulie 2015

Distrugator documente Anemonacom

Ne cunoastem de vreo 20 de ani, din vremea cand copiii nostri abia invatau sa se joace si o faceau impreuna. De atunci ne intalnim saptamanal la o cafea si tot de atunci o vad cum evolueaza, cum isi deschide cate o noua afacere, cum invata sa se bucure de banii castigati cu sudoare si mult stres. In ultimul timp mi s-a parut usor paranoica si chiar i-am spus ca ma sperie faptul ca e asa precauta, ca nu se mai poate bucura de viata ca altadata. Mi-a spus ca a ajuns la un nivel prea inalt pentru a-si permite greseli de incepator, ca asa e normal sa procedeze orice om de afaceri, orice persoana care detine o firma sau mai multe. Pentru ca nimeni sa nu aiba acces la actele firmei si-a cumparat un distrugator documente Anemonacom care marunteste hartiile, transformandu-le in confetti. Cu gandul la o viitoare petrecere a nepoteilor mei, i-am sugerat sa imi pastreze mie pungutele cu confetti ramase in urma treburilor perfect facute de distrugatorul de documente Anemonacom. M-a privit ca pe un nebun venit din alta lume sau ca pe un spion infiltrat intr-o organizatie secreta. Aproape ca imi venea sa rad vazand cat parea de speriata si banuitoare.


Dupa o clipa de gandire mi-am dat seama ca scenariile din mintea ei chiar s-ar putea materializa, daca cineva ar fi cu adevarat interesat sa puna mana pe documentele unei firme. E drept ca nimeni nu ar sta sa adune confetti ramase in urma unei petreceri pentru copii, caci multi nici nu si-ar imagina ca acele confetti provin din documente oficiale, importante si poate secrete ale unei firme, insa un vechi proverb spune ca paza buna trece primejdia rea. Ati incercat vreodata sa va imaginati ce munca titanica ar fi pe omul dornic sa refaca un document facut farame de un distrugator documente Anemonacom? Cred ca e mult mai greu decat sa faci un puzzle cu mii de piese si cu siguranta e mult mai plictisitor. Am incercat sa dreg busuiocul imediat, pentru ca priewtenei mele sa nu ii ramana nici macar umbra unei banuieli, caci documentele ei chiar nu ma interesau. Pana la urma am discutat cu cumnata mea si am decis de comun acord sa ne comandam un distrugator documente Anemonacom, chiar daca nu avem (deocamdata) nici firme importante, nici documente de distrus. Ideea este ca ne place sa aducem bucurii copiilor, iar un asemenea distrugator ne-ar ajuta sa le oferim micutilor cate confetti si-ar dori, oricand si-ar dori. 

Daca mai iau in calcul si faptul ca firma care le comercializeaza isi are sediul in Ploiesti, nu pot spune decat ca toate lucrurile se potrivesc la fix pentru ca nebunia noastra sa prinda repede contur. Voi folositi distrugatoare de documente?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare