espressocafe.ro

miercuri, 15 iulie 2015

Am impodobit pomul vara

Am impodobit pomul vara si tare mi-a placut sa fac acest lucru. Un cer atat de senin nu cred ca am mai vazut in aceasta vara, asa ca am profitat pentru a face vreo zece poze. Dar cel mai mult mi-a placut sa impodobesc copacul cu soarele care stralucea la miezul zilei cu toata puterea de care e capabil. Nu era un nor pe cer, dupa cum puteti observa in fotografie. Sotul meu inca se amuza amintindu-si ca am lasat bradul impodobit un an de zile. In luna ianuarie am fost foarte ocupata, in februarie am fost mai mult plecata, in martie nici nu mai avea sens sa ma gandesc la brad. L-am ascuns intr-un colt de camera si l-am uitat acolo pana la urmatorul Craciun. Oare as putea pastra si acest pom pana la iarna, sa ma bucur de caldura cand afara va scartai zapada sub picioare? :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare