espressocafe.ro

miercuri, 15 aprilie 2015

Curtea gainilor

Scriam acum aproape un an un text intitulat Gaina ciufulita. Habar nu am prin ce minune, acel text continua sa imi aduca vizitatori. Mi-am amintit de el in ziua cand am ajuns la soacra mea si am gasit in curte o gaina muribunda, din care deja suratele sale ciuguleau de zor. O imagine de cosmar, va garantez. Era gaina care facea oua cu galbenus dublu. Probabil s-a fortat si atunci celelalte gaini au profitat de slabiciunea ei, stimulate de mirosul sangelui proaspat. Ne-am grabit sa incalzim apa, caci era pacat sa se piarda o gaina, insa ... Am ramas pe retina cu imaginea unei gaini chinuite, din care mancau cu pofta alte gaini. Cumplit! Gandul mi-a zburat la oameni si la felul in care unii obisnuiesc sa se hraneasca (metaforic) din semenii lor... Nu stiu daca voi mai putea intra vreodata in curtea soacrei mele fara sa revad scena aceea.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare