espressocafe.ro

joi, 16 aprilie 2015

Cum ar fi viata fara roti?

Roata. Pare un obiect atat de banal, incat prea putini se mai gandesc la cum era viata inainte de inventarea rotilor. Va mai puteti imagina acum, in anul de gratie 2015, sa aveti masuta de cafea fixa, sa o plimbati in brate pana langa fotoliul unde s-a asezat musafirul? Ah, fotoliul! Nici nu am curaj sa ma gandesc cum as reusi sa fac curatenie prin casa daca fotoliile mele nu ar avea roti care sa usureze mutarea dintr-un loc in altul, mai ales ca ne-am dorit fotolii masive, in care sa incapa lejer atat omul slab (cum sunt eu), cat si cel mai rotund (desi nu cunosc prea multe persoane grase). Chiar si sa le imping pe roti mi se pare cateodata un efort prea mare, asa ca mai mereu il rog pe baiatul meu sa mute fotoliile, lucru care pe el il incanta maxim, caci i se trezeste cheful de joaca si organizeaza adevarate curse "de masini" prin casa.

Daca si voi sunteti ca mine si nu va mai puteti imagina viata fara roti, retineti adresa unui site specializat pe asa ceva, caci nu se stie niciodata cand ai nevoie de o roata la fotoliu, de una la masuta de cafea, de una la orice alt tip de mobilier sau, daca sunteti firma, la diverse alte obiecte. Va veti aminti de acest articol atunci cand veti avea cu adevarat nevoie, deci nu ezitati sa salvati undeva linkul spre tente.com/ro-ro, siteul ce va pune la dispozitie roti cu suport de otel, roti pentru industria aeronautica, roti pentru carucioare de supermarket, roti cu suport din otel inoxidabil, roti pentru scaune si mobilier, ba chiar si roti pentru paturi de spital, pentru aparate tehnice medicale, roti termorezistente, roti silentioase, roti cu blocare centrala, roti cu capacitate de sarcina mare si roti pentru stivuitoare. Probabil mai au si alte tipuri de roti, insa de acest lucru va puteti lamuri intrand direct pe siteul lor si studiind ofertele gasite acolo.

Mie mi s-a intamplat de curand sa vad cum o vecina a vrut sa isi arunce la gunoi scaunul ergonomic doar pentru ca una dintre roti se defectase si biata femeie nu mai putea sta la calculator fara sa fie leganata involuntar la fiecare respiratie. Iesise cu scaunul in hol, decisa sa il arunce la ghena. Atunci mi-am amintit ca stiam de existenta siteului tente si de fptul ca au pana si roti pentru astfel de scaune. Cum sa arunci o piesa care costa niste sute de lei, cand poti comanda foarte simplu roti inlocuitoare? am intrebat-o pe vecina mea. Vazand chipul ei mirat si incredul, i-am explicat cat de usor este sa comanzi pe internet si cat de repede ajung piesele dorite. Ei nu ii ramane decat sa desurubeze roata stricata si sa o inlocuiasca cu una noua, de calitate. Acelasi lucru pot face si cei care doresc sa inlocuiasca rotile de mobilier cu unele care sa ruleze mai usor sau sa aiba un design modern. Totul este sa ne informam si sa nu intram in panica de cum se defecteaza ceva. :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare