espressocafe.ro

duminică, 1 martie 2015

E primavara

De astazi am intrat oficial in primavara. In Ploiesti, cerul pare ca ma contrazice, insa eu ma ghidez mai mult dupa ceea ce imi spune inima. Simt nevoia sa fac schimbari in casa, in viata, sa imi fac planuri, sa inventez ceva, sa mesteresc o gentuta noua, sa imi fac un jurnal dragut, sa ies afara, sa ma plimb, sa cant si sa imi strig fericirea de a fi scapat de iarna cea rece (pe care, sincera sa fiu, aproape ca nu am simtit-o din caldura casei). Astept sa vad papadiile inflorite, pomii inmuguriti, pisicutele relaxate, scapate de gerul ce le facea sa stea zgribulite, astept sa imi ciripeasca la geam vrabiutele in fiecare dimineata si sa fac plimbari lungiiiii la ceas de seara. Imi fac planuri de plecari spre zone mai inalte, spre paduri mirosind a foioase si a ciupercute, spre soare, oriunde s-ar afla el. :)

E primavara si sufletul imi canta de bucurie, ceea ce va doresc si voua!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare