espressocafe.ro

duminică, 15 februarie 2015

Lampa uv portabila

Luna trecuta am fost pusi pe fapte mari, dupa cum unii dintre voi stiu deja. Pentru ca ni s-a marit familia (cu trei pisicute) si pentru ca micutele aveau prea putine locuri prin care sa se tavaleasca pe moale, am decis sa cumparam un covoras. In magazin ne-a facut cu ochiul si o lustra eleganta, asa ca nu am stat pe ganduri. Am cumparat-o imediat, de parca se terminau lustrele. Adevarul este ca lustra din sufragerie se defectase si lumina cu intermitente, iar lampa de birou era mereu in pericol sa fie rasturnata de pisici. Langa noi, in magazin, doua fete intrebau vanzatoarea daca se intampla sa aiba si lampa uv portabila. Habar nu aveam ce este aia, asa ca am stat cu urechea la panda pentru a afla raspunsul. Vanzatoarea le-a spus ca si-a comandat de pe internet lampa uv portabila, ca ei ii place sa isi faca unghiile acasa, impreuna cu sora ei. Ce legatura aveau unghiile cu lampa uv portabila?

Intr-un final m-am lamurit ca aceste lampi se folosesc pentru uscarea rapida a gelului uv de pe unghii si ca sunt extrem de utile atat acasa, cat mai ales la saloanele de infrumusetare, unde femeile merg sa isi faca manichiura si pedichiura. Cu cat gelul uv se usuca mai repede, cu atat femeile vor fi mai multumite, vor pierde mai putin timp si vor face loc altor si altor cliente. Mi-am amintit imediat de ziua cand m-am jucat acasa de-a manichiurista si mi-am aranjat unghiile cu un ochi la gel si un ochi in calculator. Miti, care pe atunci nu avea mai mult de trei luni, atrasa de curiozitatea tipic pisiceasca, a vrut sa vada si sa pipaie gelul ce imi acoperea unghiile. O clipa de neatentie din partea mea, o iuteala incredibila din partea pisicii si iata cum ne-am trezit amandoua cu unghiile date cu gel uv. Probabil daca as fi avut in acea zi o lampa uv portabila pisica mea nu ar mai fi avut timp sa imi atinga mana si eu nu m-as mai fi chinuit sa ii curat de pe labute gelul uv cu care se manjise si care acum o deranja.

Sotul meu, afland ce ganduri ii treceau prin minte in timp ce el verifica becurile economice cumparate pentru noua lustra, a zambit intelegator si mi-a spus ca doar femeile au capacitatea de a fi atente in sapte locuri deodata, de a fi mai atente la ceea ce vorbesc alte femei, in loc sa se concentreze asupra a ceea ce ar fi normal sa le intereseze (in cazul nostru cumparaturi destul de scumpe pentru casa), de a trage cu urechea la tot ceea ce are legatura cu infrumusetarea corpului uman. Imi spunea ca el ar fi putut sta trei zile in acel magazin fara sa auda discutia despre lampa uv portabila si, chiar daca s-ar fi intamplat sa auda, tot nu ar fi avut importanta, ca nu l-ar fi interesat la ce foloseste o asemenea lampa sau de unde poate fi cumparata. Normal ca nu l-ar fi interesat, ca doar e barbat si nu isi da cu geluri uv pe unghii si nici nu are pisicile in preajma cand isi aranjeaza unghiile. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare