espressocafe.ro

miercuri, 4 februarie 2015

Geluri de unghii cu parfum

Cumnata mea este o tipa tare cocheta, care nu ar iesi din casa, nici macar pana la vecina de apartament, pana nu ar fi spalata, parfumata, machiata si cu unghiile aranjate. Casa ei arata intotdeauna de parca acolo ar locui un fotomodel si nu exagerez deloc cand spun asta. Bijuterii si parfumuri la tot pasul, haine intinse frumos pe umerase, asteptand sa fie imbracate sau ascunse in sifonier, oje de toate culorile si langa ele o multime de geluri de unghii, pantofi eleganti si balerini lejeri, pompoane matasoase si clame uriase cu care sa isi prinda zulufii rebeli. Vazand toate astea imi vine cateodata sa ma intreb ce avere a investit in ele, apoi ma opresc, stiind ca gelurile de unghii nu sunt chiar scumpe si pot fi folosite pe termen lung, pompoanele si le face singura, la fel cum imi fac eu bandanele, parfumuri primeste cadou de la rude si prieteni, la fel cum eu primesc destul de des carti. 

Si apoi, cine sunt eu sa judec cine si ce face cu banii munciti? Si de ce m-as mira, cand stiu sigur ca as fi procedat la fel daca nu as fi fost subjugata cartilor si tigarilor ce imi usureaza bine de tot bugetul? Imi amintesc de vremurile de demult, cand nu imi pasa de nimic altceva pe lume decat sa fiu gatita, aranjata, sa ies din casa precum o floare ce abia isi deschide petalele. Nu auzisem pe atunci de geluri de unghii, insa aveam la colectie oje intr-o gama variata de culori si faceam zilnic alte si alte combinatii din ojele pe care le aveam. Stiam inca de pe atunci ca un strat de lac de unghii dat peste oja protejeaza perfect si face ca aspectul unghiilor sa fie impecabil vreme indelungata, chiar daca fata/femeia spala rufe sau vase, daca sterge praful sau da cu sapa la cartofi. 

Zilnic apar noi si noi inventii, unele cu adevarat utile, altele gandite sa imbogateasca diverse colectii fara de care tinerele fete nu se simt complete. Ma uitam la cumnata mea, care este foarte tanara, dar si la prietenele si colegele baiatului meu. De cum au aparut, toate si-au dorit sa aiba geluri de unghii cu parfum, desi eu nu pricep prea bine ce le atrage la ele. Toate ma privesc ca pe un dinozaur care nu se poate acomoda in lumea moderna si contemporana, ba chiar imi spun ca asa au un fel de 2 in 1. Ori de cate ori una dintre ele isi flutura mainile, in aer se raspandesc arome de pepene galben, capsuni sau cine mai stie ce alte fructe. Eu le raspund ca ar putea folosi un parfum cu aceste arome, daca tot le plac. Fetele ma privesc de parca sunt cazuta din luna si imi spun ca u e acelasi lucru, ca gelurile de unghii cu arome sunt gandite sa raspandeasca parfumul doar cand mana este calda si este miscata, ca barbatul care le mangaie palma va pastra mirosul lor cateva ore de la mangaiere. Ce vreti, ma simt ca un dinozaur si imi spun ca ar trebui sa incerc si eu aceste geluri de unghii cu parfum inainte de a spune daca sunt utile sau nu. :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare