espressocafe.ro

sâmbătă, 31 ianuarie 2015

Intre datorie si dorinte

Ce alegi, daca esti pus intr-o situatie de acest gen? Alegi sa iti faci datoria sau iti urmezi dorinta? Eu stiu care este raspunsul, caci ma gandesc la o situatie particulara, doar a mea. Poate ca este asemanatoare cu a altora, caci viata ne aduce de multe ori in astfel de posturi. De aceasta data imi este usor sa aleg, desi o fac cu inima stransa. Imi doresc sa fiu unui om de ajutor. Despre acest om am tot scris pe blogurile mele in ultimul timp si stiu ca va veni momentul in care il voi ajuta mai mult decat am facut-o deja. Din pacate, in aceasta perioada, oricat mi-as fi dorit sa nu fiu nevoita sa trec prin asa ceva, m-am vazut nevoita sa aleg intre familia mea si acel om. Normal ca am ales sa imi sprijin familia, cu promisiunea ca voi profita de prima oportunitate ce imi va iesi in cale pentru a-i intinde si acelui om o mana de ajutor.

E atat de greu cand esti prins intre datorie si dorinte!
Ce sa alegi, ce sa dai deoparte? Stiu, as fi putut face in asa fel incat sa ma impart si in stanga, si in dreapta, insa in inima mea inca mai exista un egoism pur uman, care ma face sa ma gandesc ca imi este mai aproape camasa decat sumanul. Ma voi putea debarasa vreodata de aceasta mentalitate, pentru a fi cu un pas mai aproape de visul dupa care alerg de o viata intr-un soi de film amortit, de genul "grabeste-te incet"?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare