espressocafe.ro

vineri, 9 ianuarie 2015

Ce crede google despre acest blog?

Observ ca aceasta este prima postare din 2015 pe numarul5, blog ce a trecut prin viata-i virtuala nebagat in seama nici macar de proprietarii sai. Gandul ma poarta spre inceputul sau, aflat undeva in 2012, cand bloggingul parea sa devina boala molipsitoare in familia mea. Nu stiu daca sa spun ca din pacate sau din fericire, insa se pare ca am fost singura care a luat bloggingul in serios. Din acest motiv bloguletul de fata a stat de tusa timp de doi ani, al nimanui, gol-golut. 

Intr-o zi a lunii mai 2014 m-am decis sa ii schimb numele si sa mi-l insusesc, desi nu aveam prea multe planuri cu el. Dupa cum se poate observa, prea multe nu am scris pe el, caci ideile bune le pastrez pentru blogul bun, iar pentru ideile mai putin bune nu mai reusesc sa gasesc destula energie si motivatie ca sa le dezvolt pe un blog
unde oricum nu intra nici tata mare. Cu toate astea, il mai sterg din cand in cand de praf, ma mai gandesc uneori la el si ma intreb ce rol sa ii ofer.

In aceasta seara m-am intrebat, mai in gluma, mai in serios, daca nenea google imi considera blogul ca avand o vechime de cativa ani, din ziua in care s-a nascut sau il ia in calcul de la momentul in care pe el a fost publicat primul articol. Mi-ar putea raspunde cineva la intrebarea "ce crede google despre acest blog?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare