espressocafe.ro

sâmbătă, 11 octombrie 2014

Pantofi de dama cu preturi bune

-Imi trebuie o noua pereche de pantofi de dama! Cei pe care ii am nu imi mai plac, nu se mai potrivesc cu nici o haina din sifonier. Si cand te gandesti ca m-au costat atat de mult! Habar nu am de unde as putea cumpara o pereche de pantofi de calitate, eleganti si care sa nu coste prea mult. 
-Draga mea, cand am descoperit eu magazinul online lady-shoes.ro si ti-am vorbit despre el, ai strambat din nas, spunand ca acei pantofi ti se par mult prea ieftini. Acum te uiti la ceea ce mi-am cumparat eu de acolo si ma invidiezi pentru felul in care imi sta piciorul in ei, pentru felul in care arata si pentru pretul pe care l-am platit. 
Avea dreptate prietena mea, desigur, si nu puteam decat sa regret ca nu imi comandasem si eu in acea zi. Dar nu era timpul trecut, asa ca am intrat pe site si am cautat printre pantofii de dama adusi din Spania, Italia si Franta, direct de la importatori. Este atat de greu sa te decizi asupra unei singure perechi, atunci cand din toate partile esti asaltata de modele moderne, gandite si produse in 2014, de culori calde, de preturi imbatabile! 

Anul acesta se poarta pantofii platforma, in culori cat mai vii, mai aprinse, care sa atraga de la distanta atentia asupra posesoarei lor. Normal ca cele mai frumoase perechi de pantofi de dama gen platforma gasesti chiar pe lady-shoes.ro,
dupa cum va vor demonstra imaginile de mai jos. De ce sa nu imi comand si eu macar una dintre aceste perechi?





O pereche de botine elegante poate fi cumparata oricand, caci se poarta de primavara si pana toamna, atunci cand este vreme buna. Tocul celor alese de mine este de 10 cm, insa nefiind cui, ramane comod si usor de purtat, oricat de mult timp as sta incaltata. Pur si simplu le ador si sunt convinsa ca de aceasta data prietena mea ma va invidia pe mine, cand le va vedea.



O pereche de ghete deosebite pentru iarna ce va veni trebuie neaparat sa imi comand. Deja mi-am ales preferatele si stiu ca voi face o impresie deosebita atunci cand le voi incalta. Ati observat un lucru? Atunci cand cobori din masina, in primul rand pui piciorul pe asfalt. In acea clipa, cei care te privesc isi fac o prima impresie, in functie de felul in care arata pantofii tai, cizmele, sandalele, orice ai avea in picioare. Si degeaba ai haine scumpe, elegante, daca nu porti pantofi potriviti. 


Nu pot incheia articolul daca nu ma laud si cu ghetele sport cu platforma (stiti ca a revenit iar moda lor?) pe care am de gand sa le cumpar. Ia priviti ce frumusete!



Nu uitati, fetelor! Magazinul cu cele mai bune preturi si cu cei mai frumosi pantofi de dama este lady-shoes.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare