espressocafe.ro

marți, 23 septembrie 2014

Inapoi la munca!

Imi trece timpul mult prea repede, imi trec zilele grabite, imi fug gandurile spre abis inainte de a se definitiva. Nu am nimic sa va transmit, dar degetelor nu le pasa. Ele continua sa alerge pe taste, parca intr-o competitie oarba cu alte degete, nevazute si nestiute. Pentru cine vorbesc ele? Cui lasa ele mesaje goale de inteles? Cum de nu reusesc sa imi mai impart in nici un fel timpul? Detin cumva degetele raspunsul la aceste intrebari? Mi-l vor dezvalui vreodata? Il voi putea cuprinde, atunci cand mi se va arata? Sau voi fugi speriata, intr-o nebuna cautare a adapostului sigur? Habar nu am si nici nu imi pasa acum. A fost doar o rupere a ritmului nebun in care imi traiesc zilele, o pauza in care degetele au detinut controlul. Inapoi la munca!
:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare