espressocafe.ro

sâmbătă, 19 iulie 2014

Numarul 5

Numarul 5. Timpul imi dovedeste zi de zi ca este foarte greu sa tin in stare buna cinci bloguri, oricat de mult mi-as dori si oricata cafea as bea. Uneori, nu doar ca nu am idei suficiente, dar simt, mai presus de orice, ca nu le-as putea lega in cuvinte, chiar daca ele ar veni buluc peste mine. In trei luni, am reusit sa asez aici fix 18 articole, majoritatea de tot rahatul, scrise doar pentru a umple paginile cu ceva.
Dupa cum observati, acelasi lucru fac si acum, fara jena si fara poticniri. Insir cuvinte goale ce nici macar nu sunt capabile sa sune din coada. De ce o fac?

Pentru ca am nevoie sa o fac, am nevoie sa umplu blogul cu ceva si nu pot, sub nici o forma, sa copiez de la altii, cum am vazut ca se poarta chiar si la case mai mari, cu peste 5 etaje pe scara ce masoara succesul in blogosfera. Prin nu stiu ce intamplare ciudata, in timp ce scriam, mi s-a activat in cap ideea ca trebuie sa fac putina ordine in listele de bloguri de pe blogul vechi, asa ca am reusit sa imi ocup o ora din aceasta dimineata...

Cu aceasta ocazie am descoperit ca o persoana din online, care ma citeste din cand in cand, si-a mai deschis un blog, pe care l-a numit iubesc viata... din online, lucru care m-a iritat putin, desi omul poate ca nu a avut nici o intentie de a ma copia. Bine macar ca numele blogului vieneland nu poate fi la fel de usor folosit, ca as fi facut cu nervii. :) Cumva, am reusit sa mai scriu un articol, ba chiar mi-am plasat si linkurile celorlalte bloguri, sa moara dusmanii. :-P Ma duc sa-mi fac o cafea, ca ma simt satisfacuta acum, stiind ca si numarul 5 este bagat in seama din cand in cand. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare