espressocafe.ro

joi, 24 iulie 2014

Bloggerul si pisica

Ma bate gandul sa dau startul unui serial pe blog, caci zi de zi, de cand am devenit posesor de pisica, se intampla chestii despre care as vrea sa scriu. Pe Miti a mea probabil ati cunoscut-o deja, daca va numarati printre cititorii mei fideli, caci am vorbit despre ea pe .ro, in Miorlaieli nocturne si Tocmai, pentru ca transportul e gratuit. Daca nu o stiti inca, haideti sa va arat o poza facuta acum doua saptamani, pe cand era putin mai mica si mai slaba.



Da, ea este pisicuta de blogger si cred ca merita sa aiba propriul jurnal pe blog, un soi de poveste derulata pas cu pas, in scurte episoade ce vor vorbi despre felul in care creste si invata, despre felul in care se poarta si despre cat ne este de draga motanca asta mica, dupa cum imi place mie sa o alint uneori. Mi-ar placea ca jurnalul sa aiba si poze, insa asa mi-e o lene sa le fac si sa le descarc... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare