espressocafe.ro

joi, 15 mai 2014

Semnificatia numarului 5

Nu m-am intrebat niciodata ce semnificatie are numarul 5, poate si pentru ca nu am avut mari tangente cu el. Nici macar la scoala nu mi-a fost prieten. Profesorii obisnuiau uneori sa ma taxeze cu cate un 2 pentru obraznicie sau pentru ca le sopteam colegilor, iar in rest imi dadeau note de peste 5. Este adevarat ca sora mea s-a nascut pe data de 5, dar asta nu m-a facut sa caut nimic in stele,
caci eu am nevoie in primul rand de informatii care se afla pe pamant.

Acum, ca m-am trezit aproape fara sa imi dau seama cu 5 bloguri, ma intreb daca nu cumva acest 5 este un semn ca as mai putea continua... De ce sa ma opresc la 5, o cifra care nu imi place si care nu imi spune nimic? Ce semnificatie are ea pentru mine? Nu am facut 5 copii, cum imi doream candva, nu am plantat 5 copaci, ca nu am avut unde, nu mananc 5 mese pe zi, nu muncesc 5 zile pe saptamana, ci vreo sapte. Si totusi, de ce numarul 5?

Nu este un simplu numar 5, ci este blogul 5 din palmaresul Vienelei. :-P

Avea nevoie de un nume acest blog. Era al cincilea, asa ca numele sau mi-a venit firesc si imi da senzatia ca e potrivit. Ma si amuza putin ideea de a avea un nume atipic pentru blog. Dar nu imi place gluma pe care a facut-o google la ultimul update, cand a lasat aproape toate blogurile de pe blogspot fara Page Rank... Eu am nevoie de PR pentru blogurile mele. Presimt ca va urma si numarul 6, un alt blog pe wordpress, insa nu acum, cat inca ma bucur de numarul 5, chiar daca nu stiu ce alta semnificatie i-ar da altii. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare