espressocafe.ro

miercuri, 14 mai 2014

Schimb de linkuri

Acest blog a fost deschis de sotul meu cu mai bine de doi ani in urma, pe cand i se parea ca bloggingul este ceva usor, care nu poate rapi mai mult de un sfert de ora pe zi. Dupa ce si-a dat seama ca nu poate face blogging la nivelul pe care si-l dorea, acordand doar cateva minute pe zi acestei pasiuni,
a renuntat si l-a lasat in paragina. Stimulata de o discutie cu nepotul meu, care se pare ca imi va calca pe urme prin blogosfera, m-am decis sa il reactivez, desi am convingerea ferma ca nu ii voi putea acorda nici un strop de atentie.

Sunt prea putin importante motivele pentru care voi trece si pe aici din cand in cand. Ceea ce este de retinut se rezuma la cateva cuvinte. Pe acest blog va scrie tot Vienela, desi numele blogului nu o reprezinta in nici un fel. Ce voi scrie, habar nu am... Deja m-am obisnuit cu ideea ca luna de luna imi mai fac un blog pe care nu am idee cum si de ce il voi sustine. Ba stiu de ce... Am un laptop bun, cu care stiu sa fac bani. :)

Daca doriti sa facem schimb de linkuri sau sa ne sprijinim in orice alt fel, eu sunt deschisa ofertelor si colaborarilor. Pot fi contactata printr-un comentariu sau pe adresa de mail sas.vienela(at)yahoo.com.

Update: pentru ca multi au dorit sa le trec blogul pe vienela.ro, vreau sa fac o precizare absolut necesara: pe acel blog nu trec decat prietenii buni, pe cei care ma citesc si care au macar PR 4.

Un comentariu:

  1. Miao, mă bucur că ţi-am descoperit în sfârşit toate blogurile! Deocamdată ţi le-am trecut pe toate în blogroll-ul celui mai nou dintre blogurile mele: http://grishuna.blogspot.ro/ (De fapt l-am făcut în locul unui blog vechi, pe care l-am pierdut fiindcă am pierdut adresa de la gmail; am vrut s-o trec pe google+ şi n-am avut de lucru, am pus acolo data la care se presupune că m-am născut eu, motanul Grişka, iar google a zis "Zât de-aici, că n-ai încă 13 ani! Nu te primim la noi! :) )
    Şi o să-ţi trecem, eu şi Vero & comp., toate blogurile în toate blogroll-urile noastre (treptat, că avem "case" multe şi timp puţin), dar nu ca schimb de link, ci pentru că ne place cum scrii. Deci nu aşteptăm reciprocitate decât dacă-ţi plac şi ţie blogurile noastre!

    RăspundețiȘtergere

RCA-Ieftin

Postări populare