espressocafe.ro

miercuri, 14 mai 2014

Mici decoratiuni pentru pereti

La sotul meu la munca, peretii sunt varuiti in alb si goi, atat de goi, incat toti cei care intra pe acolo se mira si dau diverse sfaturi despre cum ar trebui decorati peretii. Pana si eu, cand am vazut pozele, am spus ca acei pereti imi dau senzatia ca ar forma o hala urata.
Sotul meu spune ca am fost chiar mai dura verbal decat clientii lor, care spun ca se simt acolo ca intr-un spital.

Intamplator am gasit pe internet doua poze pe care mi-ar placea sa le trimit patronului, pentru a-l convinge sa isi decoreze cumva peretii, ca tare urati mai sunt. Orice, numai sa nu mai fie goi, albi, pustii. Ok, stiu, tablourile sunt scumpe, tapetul este si el scump, stickerele de perete sunt pentru oameni isteti, dar un carton pe care sa lipesti hartie colorata sau o harta veche se poate pune fara nici un efort si cu foarte mici cheltuieli. 

In acest fel, aspectul incaperii se schimba, peretele prinde viata si da culoare camerei. Acest lucru este valabil si pentru casa. Mie mi-au placut atat de mult aceste imagini, incat mi-am propus ca luna viitoare, cand voi lua vacanta, sa imi fac mici decoratiuni pentru pereti, sa aduc putina veselie in plus camerelor. Voua cum vi se par aceste decoratiuni?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare